zondag, februari 13, 2005

Schoorl 13 februari 2005

30 km
Mirjam Olthoff 2:14:52
Henk Blokker 2:16:47
Tracy Andringa 2:46:23

21 km
Dik Pruis 1:37:30
Leon Schelvis 1:40:14
Bart Numanski 1:43:14

10 km
Henri Numan 39:50

Zie hier wat Schoorl met je doet:









Van de andere Numan die incognito onder de naam Numanski heeft gelopen heb ik geen foto kunnen vinden. Ik heb inmiddels vernomen dat deze foto in beslag genomen is door IMD (Immigratie en Naturalisatiedienst). Ze hebben Numanski (voornaam: Bartholokovski) opgespoord en hij moet een inburgeringscursus volgen.

Nagekomen bericht dd 24-2-2005
De foto van 'Numanski' is boven water (met dank aan Peter Aardenburg). Hier is ie:


Nagekomen bericht dd 11-3-2005
Logisch dat je degene die het snelst loopt vergeet. Ralph, die alweer 2 weken terug was uit Italië, heeft natuurlijk ook meegedaan met de Nederlandse kampionenschappen 10 km die in Schoorl gehouden werden. Met een tijd (waarvan wij slechts kunnen dromen) van 31:57 leverde hem dat een 42e plaats op.

5 Comments:

At 9:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

zeker henri numan. I can pick him out of a crowd!! Lekker schoorl lucht !! mooi fotos!!!

 
At 10:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het gaat mij om BART NUMAN. Hij staat ingeschreven als Bart Numanski. Als Bart dit leest: is er een foto gemaakt? Zo ja, welk nummer?

 
At 12:16 a.m., Anonymous Anoniem said...

deze numan is nog knapper!!

 
At 10:35 p.m., Blogger Leon said...

Dit is een illegale Pool!
Dat is wel duidelijk.
Heb ik wel eens méér gezien bij het hardlopen.
Altijd incognito, met zijn pet op.

Schijnt aardig saxofoon te kunnen spelen trouwens.

 
At 8:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

holjakh lheon skelviski
loister eens gut friend
ich dah mein besht om mijn foet hiir in gront van hollandish te kreig, dush help mij astablievt en beetje met inbuuuurgeringen coersoes! okeew goet friend want hollansj is eene shware talh mijn friend! late wei een lekkerh glaas vodka om drink! shkoll!
thot volgent wetsraid:Leiden
groet van bartholokovski numanski

 

Een reactie posten

<< Home