maandag, april 11, 2005

Marathon Rotterdam

Gisteren een geweldige dag beleefd. Mijn tijd van 3 u 40 viel wat tegen (ik wil nog steeds een keer 3 u 20 halen). In de massa van Rotterdam was dat onmogelijk. Het is mij niet gelukt om onder de 5 minuten/km te komen. Wat ik ook probeerde (zoveel mogelijk inhalen, berm pikken, stoep op en af, enz) er viel niet door die massa te komen. Hierdoor liep de achterstand op mijn voorgenomen schema op als volgt: na 5 km 3 min; na 10 km 6 min; na 15 km 10 min en op de 21.1 was dat inmiddels 15 minuten geworden. Op dat moment was ik er klaar mee en was mijn energie grotendeels verbruikt. De rest gewoon met de meute mee uitgelopen.
Desalniettemin was de sfeer echt geweldig, het parkoers perfect en het weer was ook goed. Een onvergetelijke evenement wat je toch een keer meegemaakt moet hebben! Dat geeft weer voldoende energie voor de volgende!

groeten, Paul Bakker


Paultje na afloop Rotterdam

5 Comments:

At 10:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gefeleciteerd Paul!! Hoe ging de muziek sávonds? Knap met ook het slecht weer er bij, sterkte met de spier pijn!!

 
At 11:29 p.m., Blogger Paul said...

Het was wel een drukke dag. 's Ochtends om 6 uur eruit. Voorbereiden en naar Rotterdam. 's avonds om 6 uur weer thuis, daarna eten en dan de saxofoon weer gepakt en 's avonds wat getoeterd en wat koolhydraten van Heijneken gestapeld. We zijn tot in de late uurtjes doorgegaan en dat was ook zeer gezellig.

 
At 2:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Paul,

natuurlijk van harte gefeliciteerd met het uitlopen van de marathon. Ik hoop natuurlijk dat je de 3.20 nog een keer gaat halen en ik daag je daarom hierbij uit voor een kist bier. Loop je tussen nu en 12 maanden dus onder de 3.20 dan breng ik een kratje naar de Jan van Scorelstraat.
Als dat geen goede reden is om een rustig parcours uit te zoeken.....

groeten van de andere Paul

 
At 6:56 p.m., Blogger Paul said...

Jongens, bedankt voor jullie reacties.
Paul, die staat. Ik zal zeker in de komende 12 maanden proberen onder de 3 u 20 te komen.
Jack, inderdaad, een legere straat is uiteraard de oplossing . Wordt het toch de marathon van Staphorst of Lutjebroek. Ik zie het wel. Misschien samen met Tracy die ook nog wat goed te maken heeft.

groeten,
Paul Bakker

PS
Donderdag ben ik er niet (weer eens een etentje), dus tot volgende week.

 
At 6:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

oke , maar ik hoeft geen kratje bier!!

 

Een reactie posten

<< Home