dinsdag, september 04, 2007


Hallo iedereen van Vrijheid Blijheid,

Vandaag, zondag 2 september 43 jaar!! Met daarbij een marathontijd van 3:59.13!! Ik ben tevreden omdat ik heel lekker, vrij en soepel heb gelopen.
3:50 Was mijn wens te lopen maar dit resultaat vind ik ook goed want ik vond het marathonavontuur vooraf eigenlijk een twijfelgeval.

Paul Bakker en Bart Numan waren geweldig.
Bart heeft de eerste 21km met me gelopen en Paul op de fiets ernaast. Kostte hem meer moeite dan het hardlopen!
Bij de 21km begon Paul te lopen en dat ziet er altijd zo gemakkelijk uit.
Een paar keer was ik helemaal op, (Mirjam kent het) dan moest ik toch even een paar bomen wandelen. Die ogen van Paul naar Bart zo van: " Wat moeten wij nu zeggen?" Ze hebben precies genoeg gezegd en niet teveel. Een paar keer hebben ze me figuurlijk geduwd. Thanks mannen!

Ik was voor mijn gevoel echt jarig en liep als een: "Speeld Birthday Girl". Menno en de kinderen waren er ook bij en hebben me 3 keer zien lopen.
Maandag was geweldig en tot nu toe valt de spierpijn best mee. Ik ben zeer trots op deze want ik bleef de wedstrijd ontspannen lopen alhoewel ik vandaag zag dat mijn eerste helft toch te snel was: 1:47. Volgende keer weer proberen nog beter de krachten in te delen.

Groetjes,Tracy


Gefelicteerd Tracy, niet alleen met je verjaardag maar ook met het behalen van de derde plaats bij de vrouwen 35 +!