dinsdag, september 30, 2008

Hartelijk bedankt !

Graag wil ik iedereen hartelijk bedanken voor alle support en goede wensen die ik de afgelopen periode mocht ontvangen.
Als je er even aardig doorheen zit zijn dat de lichtpuntjes die je stimuleren zo snel mogelijk onder die donkere wolk weg te komen. Buiten gewoon nuttig dus.
In het bijzonder wil ik Leon en Edwin noemen, die me hebben geholpen in een positieve flow naar de behandeling toe te leven en die ook bleken te beschikken over een pittig nazorg besef.
En Pien natuurlijk, die haar teksten zo kan kiezen dat je wel herstellen moet.
Daar heb ik mij uiteraard zo goed mogelijk aan gehouden en wacht nu ongeduldig op het moment dat ik voorzichtig weer een kort eerste stukje kan hardlopen. En daarna, ja en daarna hoop ik, (het zal nog wel een aantal weekjes duren) weer achteraan te kunnen sluiten in de groep. Na al dat gedoe kun je je vreselijk verheugen op een pittige training van Nico.
Ik kan haast niet wachten en hoop jullie zo spoedig mogelijk weer te zien.

Groet, Dik

p.s. Schitterend resultaat met de Damloop. Proficiat !