dinsdag, november 11, 2008

Mijn shirtje past en het is niet eens xxxl!

Beste vrienden,

Leon had het niet beter kunnen verwoorden: ” Het voelt als een warme deken”.


En zo is het.


Al meer dan 25 jaar is VB een begrip. Sommige lopen vanaf het begin, anderen zijn er later bijgekomen, soms zie je iemand een poosje niet, maar wat overeind blijft is een groot gevoel van saamhorigheid. We delen liefde en zeer, we lachen en we huilen samen maar bovenal zijn we met elkaar begaan. Of je nu containers leegt of kiezen vult, in het duin zijn we allemaal gelijk. Gek eigenlijk om te moeten constateren hoe belangrijk dit is. In ieder geval voor mij. Wie de formule heeft uitgevonden verdient een lintje. Een manier van samen sporten die dusdanig is dat iedereen mee kan, de talenten lopen een rondje extra, de minder begaafden een rondje minder, maar na afloop voelen we ons allemaal moe en voldaan.

Ik vond het geweldig dat jullie allemaal in Lokaal waren afgelopen zondag. Mijn shirtje past en het is niet eens xxxl, daarvoor mijn dank en ik hoop dat ik nog heel lang onderdeel mag uitmaken van deze unieke groep mensen.

Paul Handgraaf