donderdag, januari 29, 2009

Eindelijk.........ze wist hier niets van!



Beste VB-ers,

Wat een verrassing vorige week zondag. Ik snapte helemaal niet waarom ik niet mocht gaan bakken voor mijn traktatie, maar Peet zei dat hij het zou regelen.
Ik zag thuis geen bakspullen, er kwam geen grote taartdoos toen hij zaterdag boodschappen ging doen en toen we met de auto naar het duin gingen was ik nog steeds bang dat jullie alleen maar een bakkie zouden krijgen. En toen stond Nico daar. Ik wist dat hij niet zou komen en toen stond hij er toch. "Ja, ik wilde je toch zelf even feliciteren". Wij hadden wel wat kersenvlaai mee, maar nooit genoeg voor de hele club die er kwam aanhollen en ik voelde me al schuldig. Maar toen was daar ineens een heel mooie taart! En wie stond er op afgebeeld? Juist ja, Pien ten voete uit bij de Halve van Egmond!
Wat een enorm leuk idee! Nog leuker werd het toen we ontdekten dat er niemand aan had gedacht om een mes mee te nemen. Geweldig! Michael kwam niet meer bij! Typisch iets voor mannen werd er van alle kanten gezegd, haha, ik zei het dit keer niet hoor! Maar er kwamen ook oplossingen van alle kanten!Ook dat is typisch iets voor mannen! Kan je niet met een stuk karton snijden? Toen kwam er een zakmes, haha, de slagroom kan er nooit meer uit! En tot slot had iemand om een duistere reden nog een plastic mes in zijn auto! Het ging prima, al zaten Peter's handen wel erg onder de slagroom!
Daarna kreeg ik ook nog een mooie bos rozen van de groep en nog een bos rozen van 2 mannen uit Velsen-Noord (hebben ze daar ook bloemen?). En om het helemaal goed te doen tot slot een fles port! Tja, nu ik door de nasluimerende griep nog steeds niet loop is zo'n fles helemaal welkom. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken en jullie hebben me echt een onvergetelijke 44e verjaardag gegeven. Als ik 55 wordt reken ik weer op zo'n taart. Neem dan maar dezelfde foto hoor, zie ik er lekker jong uit!. Mille fois merci (dat betekent zoiets als 1000 maal dank in het Frans) Pien

PS: voor wie mee gaat doen met de DEM-duinloop heel veel succes en ze hoeven dit keer niet op me te wachten hoor, ik kom echt niet! Enne....ik heb ook nog een strartbewijs voor de 30 km van Schoorl 8 februari. Hij zit vol, dus als je nog wilt, laat het dan even weten, dan zet ik het nummer over!