maandag, oktober 03, 2011

Uitnodiging !


Hardloopmaatjes van Vrijheid Blijheid,

Jullie zullen ’t niet geloven, maar ik ga op zondag 13 november a.s. de respectabele leeftijd van 60 jaar bereiken

Van mijn omgeving hoor ik dat ik die leeftijd niet ongemerkt voorbij mag laten gaan!
Daarom nodig ik jullie uit om hierop, samen met mijn familie, te proosten op:

ZONDAG 13 november tussen 16.00 en 19.00 uur in het verenigingsgebouw van de ijsclub Kees Jongert aan de Adelaertlaan 5 te 1967 NN Heemskerk (zijweg v.d. Communicatieweg in Park Assumburg)

Jullie zullen daar ook de vrienden en kennissen van mijn dochter Melissa aantreffen, omdat zij ‘t die dag viert dat zij op 11-11-‘11 de leeftijd van 25 heeft bereikt.

Willen degenen, die van plan zijn langs te komen, even een mailtje naar mij sturen (jackpost1954@hotmail.com)

2 Comments:

At 8:58 p.m., Anonymous Henk said...

O.K. Jack ik kom maar dan neem ik wel mijn allerbeste vriend Cherry mee.

 
At 10:58 p.m., Anonymous Sjerry said...

He Henk, wat leuk dat ik nu weer je allerbeste vriend ben. Bij de Dam tot Damloop was dat wel even anders; toen was Cor A. je beste vriend. Dat jij zo gemakkelijk om te kopen bent met gratis koffie en gebak, dat viel mij vies tegen!
Maar nu gaan we naar het feesie van Jack!
Ehh.... Henk, volgens mij is Cherry een meisjesnaam, moet het dan ook niet "vriendin" zijn?

 

Een reactie posten

<< Home