zondag, november 13, 2011

Jack's zestig-jarige verjaardagsfeest

Jack, met jou willen we van V.B., hopelijk nog héél veel jaren met elkaar verdwalen.

Bedankt voor dit gezellige feest.

Feest van zestigjarige Jack

Reactie van Jack:

Hardlopers/-sters van VB,

De 13e november was voor mij een memorabele dag. Na 59 jaar mocht ik eindelijk toetreden tot de categorie der 60jarigen. Dat heb ik samen met o.a. jullie en mijn familie willen vieren. Twee “partijen”, die voor mij belangrijk zijn!

Hoewel ik mijn aandacht moest verdelen over alle aanwezigen, zag ik vanuit mijn ooghoek dat jullie “t gezellig hadden in dat hoekje naast de bar.

Ik wil jullie danken voor alle cadeaus, ook namens Sinterklaas, die zelf daardoor een goedkope middag had.

Mooi shirt ook; dus volg mij als je van plan bent te verdwalen.



Kortom, ik vond het hartstikke leuk dat jullie met zovelen aanwezig waren en ik hoop tot in lengte van jaren (Siem als voorbeeld) VB trouw te kunnen blijven.



Groeten, Jack, Els en Melissa.

1 Comments:

At 10:18 p.m., Anonymous Fred van Kaam said...

Beste VB-mensen!
Sinterklaas vond het 'n eer op het feest van Jack te mogen komen en met enkelen van jullie kennis te kunnen maken. Ik heb er mijn intocht in Limmen graag voor afgebroken..
Op verzoek van Jack bezocht ik net jullie website dus kan ik meteen even reageren.
Jack heeft mij z'n verlanglijstje gestuurd (mét 'n tekening binnen de lijntjes !) Hij is blij met zijn 'verdwaalshirt' van VB maar vraagt mij voor de zekerheid om een nachtlichtje nu het zo snel donker wordt.
Ik wens jullie alle goeds in goede gezondheid !!!

 

Een reactie posten

<< Home