zondag, december 23, 2012

Een bericht van Paul

Beste loopmaatjes,


Enorm bedankt voor het meeleven en jullie betrokkenheid na mijn lichte infarct.
Het helpt echt enorm wanneer je weet en voelt dat je niet alleen staat.
Ook voor Lin was dat erg fijn.

Het was inderdaad schrikken op 9 December, nu twee weken geleden. Ik dacht werkelijk dat de pijn die ik op mijn borst voelde veroorzaakt werd
doordat ik een periode niet had gelopen en omdat ik Marc zijn nieuwe loopstijl aan het uitproberen was. Maar bij thuiskomst voelde het nogsteeds niet goed en dus op advies van Lin naar de eerste
hulp om toch maar even te checken.

Het ECG was goed maar uit het afgenomen bloed bleek dat er toch te weinig zuurstof naar mijn hart ging. Schrikken dus, voor mij, maar bovenal voor mijn gezin, familie en vrienden.

Na de nodige onderzoeken, bleek dat ik er goed van was afgekomen. Een serieuze, maar lichte waarschuwing volgens de cardiologen. Niet al te veel schade aan het hart en de geconstateerde vernauwing was dusdanig beperkt dat verder ingrijpen niet nodig was. Wel heb ik nu medicijnen en ook ben ik met het revalidatie programma begonnen onder streng toezicht van een fysiotherapeut en dokter Henk Blokker. De beste die je kunt hebben !!. Henk weet van mijn wens om ooit Gerard K weer te verslaan. Hij heeft mij toegezegd mij daarbij te helpen.

Vrienden, ik zat in een dip maar gelukkig wordt de moraal weer beter. Het zal nog wel even duren, maar over niet al te lange tijd, hoop ik weer mee te mogen lopen.

Mede namens Lin wens ik jullie en jullie dierbaren bijzonder fijne kerstdagen en een geweldig 2013.


Paul.

2 Comments:

At 8:39 p.m., Blogger Paul said...

hoi paul,
daar schrik ik van. nu begrijp ik het vorige artikel. doe ff rustig aan, want het gaat allemaal al te snel (voorbij).
groet,
paul b. te h.

 
At 10:04 p.m., Blogger gerard klaase said...

Hoi Paul, ik weet niet of je op een reactie van mij zit te wachten maar ter wille van je revalidatie met dokter Bernard laat ik het erbij je een snel herstel toe te wensen en jou, Lin en je meiden mooie feestdagen. Ik zou er maar rekening mee houden dat wij nog een loopje met elkaar te schillen hebben. Ik weet dat je nog een lange weg te gaan hebt maar kom gauw terug in de groep!

 

Een reactie posten

<< Home