vrijdag, oktober 16, 2015

Tandartsverhaal



Een van onze lopers lag laatst voor een behandeling in de stoel bij een, voor onze groep, zéér bekende tandarts.




“Mijn beste” begon de tandarts. “Ik ga je behandelen en je hebt er direct geen last meer van. Maar er is één probleempje:...... je kunt en mag na deze behandeling drie maanden niet meer hardlopen.”




Wat een vooruitziende blik : de patiënt loopt nu waarschijnlijk een aantal maanden niet meer hard met zijn arm in het gips.

Beïnvloed door de verdoving? Een na-reactie van de behandeling? Wie zal het zeggen?

4 Comments:

At 1:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

Geen vermaak leuker dan leedvermaak.

Ik realiseer me nu dat we je gezellige ge. o. h. in de groep een aantal weken moeten missen.
Snel maar proberen te genezen en hopelijk aanwezig bij de Egmond halve.

Je loopconcurrent,je weet wel,die waar je af en toe wel eens bij in de stoel moet gaan liggen is volgens de berichten al begonnen met zijn schema’s.

Leon

 
At 1:21 p.m., Blogger Paul said...

Beste Leon,

hopelijk valt het mee. Mijn pols is niet gebroken maar een zit een klein fractuurtje. Morgen voor controle en dan hoop ik meer te weten. Vooralsnog train ik door en laat mijn arm naast min lichaam bungelen. want zelfs met 1 arm kan ik onze tandarts nog wel hebben tenslotte is hij bijna 5 jaar ouder.

 
At 1:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hé Leon,is dit soms een broodje aap verhaal of heb je een smeuïg verhaal gemaakt uit angst voor de reactie van een bekend recensent van onze site. Die tandarts zal je dit toch niet zelf hebben verteld, die heeft een beroepsgeheim. Die kon alleen in stilte lachen. Dan heeft die patiënt zelf uit school geklapt. Inderdaad erg toevallig dat hij nu op zijn arm is gevallen. Voodoo? Heeft hij bij die tandarts misschien een pop zien staan met spelden uit zijn lijf? Na die opmerking van die 3 maanden zou ik hem niet meer vertrouwen. Visualiseren is tegenwoordig een belangrijk onderdeel van sport, kan ie in ieder geval in gedachten nog winnen. Ik had mijn geld toch op die tandarts gezet.Maar zo'n ongeluk gun je een medeVBer natuurlijk niet, daarom veel beterschap gewenst.

 
At 2:00 p.m., Blogger gerard klaase said...

Nu we weten dat het om Paul gaat, wil ik hem van harte beterschap wensen. Ik zal in Egmond alle "eenarmige" lopers in de gaten houden

 

Een reactie posten

<< Home