maandag, december 21, 2020

UIT DE OUDE DOOS. MOOIE TIJDEN.

Marathon New York 3 november 2002. In de drukte toch nog Sjerry en Jack Post tegen het lijf gelopen. Even boven nul. Deze jongen kwam steendood over de finish, maar de jongedame op de foto was na afloop opmerkelijk fris. Met de rode roos die ze had gekregen op mijn buik ,
kon ik zo naar het mortuarium. Terwijl ik voor apegapen op bed lag bij te komen, ging zij doodleuk nog naar de afsluitende party. Een dag later was Jack wellicht nog niet helemaal bij toen hij een gelukkig vriendelijke taxichauffeur vroeg of we mee konden rijden met de gevleugelde woorden:"Can I take You".

3 Comments:

At 5:14 p.m., Blogger Paul said...

wat ontzettend leuk Gerard dat jij je archief aan het uitzoeken bent, volgens mij is er ook nog een artikel over een tandarts die 2e werd in Rotterdam en dat in verschrikkelijke hitte. misschien iets voor je volgende bijdrage?

 
At 5:35 p.m., Blogger Casa Amalia said...

Mee eens Paul, maar ik denk dat Gerard te bescheiden is om een bericht over zichzelf te plaatsen. Beter dat zijn vrienden dit plaatsen. Groet Henk B

 
At 11:12 a.m., Anonymous Anoniem said...

Prachtig! Sterk sterk sterk Mirjam en Gerard!

Groetjes fan,

Tracy

 

Een reactie posten

<< Home