zondag, oktober 15, 2006

Amsterdam ING Marathon




Tja, daar zit je dan op zondagmorgen achter dat "blauwe oog" te kijken naar de start van de Amsterdam ING Marathon. "Daar had je óók bij moeten zijn sukkel", denk je dan. Maar ja, het kan niet altijd "biefstukkendag"zijn.

Wie waren er wel op de piste? Pien en Mark!

Afgelopen zomer tot vervelens toe langs mijn huis gelopen met hun lange duurlopen,dit alles om me stinkend jaloers te maken; en het is ze gelukt hoor!
Maar al die pesterijen hebben wél hun vruchten afgeworpen geloof ik.

Hieronder een korte impressie van Gerard Klaase die erbij was als "mental coach".

Vrijheid Blijheid in Marathon Amsterdam

Pien Olthoff en Mark Castricum presteren boven verwachting in winderig en fris Amsterdam.Met officieus 3.23 (Pien) en 3.14 (Mark)
Weten de overige atleten van VB weer waar ze staan! Bijgaand enkele foto's.Het kriebelde wel, maar ik was toch blij dat ik niet meedeed.Dit is voor grote jongens en meisjes.
Groetjes, Gerard




1 Comments:

At 8:18 a.m., Anonymous Anoniem said...

Zo de stemming is wel gezet afgelopen zondag. Wat een tijden. Moet ik nog wel naar Etten-leur gaan met mijn vormdip? Bedankt medelopers voor het inpraten van de dip op maandag,en disdagavond. Ik zal het zelf moeten doen ( misschien een beetje hulp van Henk) Pien, Mark , Ge, en Jacco, FANTASTISCH

groeten,
Peter Aardenburg

 

Een reactie posten

<< Home