woensdag, januari 04, 2012

Ralph nam deel aan de Sylvestercross 2012.

Op oudjaarsdag heb ik weer meegedaan aan de Sylvestercross in Soest, deze wordt ook wel de mooiste cross van Nederland genoemd.
De afstand is 8 km, verdeeld over 4 ronden. Start en finish vinden plaats in de zandverstuiving en in ieder moet je ook nog een paar honderd meter door deze zandverstuiving ploegen. De rest van het parcours bestaat uit bospaden met een paar heuvels en flink veel modderpoelen.
Dit jaar moest ik voor de eerste keer starten bij de mannen M35. Vanaf begin kwam ik vlak achter de kopgroep te lopen en zo is dat eigenlijk de hele weg zo gegaan. Hoewel het parcours zwaarder was als vorig jaar kwam ik toch tot exact dezelfde tijd, namelijk 30.03 minuten. Hiermee ben ik 9e geworden in deze wedstrijd, een mooi resultaat.
Voor Egmond was dit uiteraard een goede training, nu maar even rustig aan doen voor zondag.

Groeten, Ralph
En je had je zondagse shirt aan Ralph! Dat noemen we nou: " klasse".

1 Comments:

At 7:26 a.m., Blogger Erik said...

Knappe prestatie in zo'n zandbak. Goede vorm wel te pakken. Ook 1:12 in Egmond, erg goed!!

 

Een reactie posten

<< Home