zondag, oktober 21, 2012

Hoi loopvrienden en vriendinnen ( gadver ). Ben het na drie maanden goed  zat! Niet kunnen lopen door een blessure is nog tot daar aan toe. Dan is het nog een beetje je eigen schuld(?) MAAR NU KAN IK VOOR DE ZOVEELSTE KEER NIET MET OF TEGEN PAUL H. LOPEN IN EGMOND. Helaas laat lichamelijk ongemak zich niet altijd sturen. Hoogstens de bosjes  in.
Dan nu het goede nieuws, althans voor mij: laten we het nog maar een keer proberen ( vrij naar Herman Finkers over iemand die voor de zoveelste keer gaat trouwen).
Heb vandaag  15 minuten gedraafd in de duinen en niet om het huis, maar goed ook:  moest na 5 minuten al stevig uit de ....laat maar zitten, dat deed ik dan ook.
Hoop jullie en vooral Paul H. weer gauw te zien, al zal het niet in Egmond zijn

3 Comments:

At 2:02 p.m., Anonymous Paul H said...

Beste lezer, Op voorhand maak ik mijn excuus. Omdat ik al zoveel jaar internationaal werk, ben ik de nederlandse gramatika uit het oog verloren. Dit is volgens mij de reden dat ik het ingezonden artikel van Gerard K maar moeilijk kan plaatsen.

Waarom staat er 'gatver' tussen haakjes achter vriendinnen. Heeft Gerard een hekel aan loopvriendinnen ?
en dan: hoe kun je nu alweten dat je over 3 maanden niet kunt lopen ? of lees ik het verkeerd? En dan de verwijzing naar Herman Finkers. begrijp ik het goed dat Gerard hier bedoeld dat weer proberen te hardlopen ongeveer hetzelfde is als voor de zoveelste keer trouwen? Of gaat het over poepen op verboden plaatsen.

Kortom beste lezer, ik ben verdwaald in de proza van Gerard.
Neemt niet weg dat ik hoop dat we weer spoedig kunnen strijden tijdens het lopen. Niet voor de podiumplaatsen, maar voor de lol want zonder lol geen lopen en zonder lopen veel minder lol. hopelijk tot spoedig Gerard.

 
At 8:27 p.m., Blogger gerard klaase said...

Speciaal voor hen die niet tussen de regels kunnen lezen of denken dat ik Russisch schrijf is een aangepaste versie toegevoegd.

 
At 10:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jullie kunnen ook gewoon samen gaan wandelen hoor, met jullie wandelgroep " The walking Fridge" ! Dan hoeven jullie je pennenstrijd niet via de VB - website te voeren, maar kunnen jullie elkaar als vanouds weer lekker in de bosjes duwen...we missen jullie hoor...en dit keer niet als KIESPIJN haha, liefs Pien

 

Een reactie posten

<< Home