maandag, februari 25, 2013

Ruzie?

Van een nieuwe hardloopster binnen onze groep kreeg ik laatst de serieuze vraag: “Zeg hoe is het nou met die twee? Hebben die nog steeds ruzie met elkaar?”


De wat langer binnen de groep lopende lopers van VB weten al jaren dat deze 'twee' met het hardlopen elkaar ‘naar het leven’ staan in zowel woord als in daad. Wij, de ‘wijzen’ verdragen ze dus al jaren en hebben amper meer oor naar hun onderling ‘gekrakeel‘  tijdens de looptrainingen . Dat we daar onze ‘nieuwkomers’ niet even voor gewaarschuwd hebben is een tekortkoming van ons en dat wil ik nu even rechtzetten.

Voor de duidelijkheid aan iedere nieuwkomer binnen VB: Aan het begin van het jaar en bij dag één, zijn ze zomaar weer de beste vrienden.








(Note:  een mooie foto en geeft de vriendschap weer tussen twee lopers)

4 Comments:

At 8:17 p.m., Blogger gerard klaase said...

Deze vorm van berichtgeving gaat een beetje lijken op het blad Privé. Kwestie van pruimentijd? Worden we gemist? Misschien moeten die "nieuwe leden"(hebben we die dan, ben ik al zo lang niet meer geweest?) eens wat vaker de VB blog lezen, daar gaan Paul en ik toch vrolijk door met elkaar te "complimenteren". Ik ga eerst nog ff met vakantie en hoop er dan weer snel bij te zijn, want dit lijkt nergens naar ( ja Paul, ik weet dat dat fout Nederlands is.)

 
At 10:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ho Ho Ho meneer Gerard Klaase, ik ben echt pas bij VB en ik heb je toch nog nooit in levende lijve gezien, alleen nu op deze foto. Wel van je gehoord..... Is die ander echt Paul Handgraaf? Had ik me toch heel anders voorgesteld. Jullie moeten maar gauw weer komen, want het is nu maar een beetje dooie boel.

 
At 11:29 p.m., Anonymous Paul H said...

Beste Anoniem VB lid,

misschien moet je er niet zo rouwig over zijn dat je Gerard nooit in levende lijve hebt gezien. Maar ok, het voordeel van de twijfel zullen we maar zeggen. En tja, Ik heb inderdaad betere foto's van mezelf maar Leon is nu eenmaal niet zo gericht op het uiterlijk. Dus lijkt het net of ik in een vuilniszak loop.
Edoch,het is inderdaad ons wederzijds streven om snel weer aan te haken. Helaas zullen gerard en ik in het begin nog niet veel naast elkaar kunnen lopen, want Gerard heeft natuurlijk fors moeten inleveren. Dus clementie svp, dan komt alles uiteindelijk weer goed.

 
At 5:10 p.m., Anonymous Peter Aardenburg said...

Misschien leuk om de 5 km te lopen bij de DCD loop.
an doe ik ook mee!!!!!!
Zie avdem.nl wegwedstrijden

 

Een reactie posten

<< Home