zondag, april 07, 2013

Commentaar Marc zelf na de eerste etappe: Vandaag de 1e stage. Zwaar, heel zwaar. 38 k met zandduinen, bergen en heel veel niet bestaande paden met scherpe stenen. Samen met James gelopen op een zo laag mogelijk tempo en toch hebben we stukken moeten wandelen. Het was anders niet te doen. De warmte is zwaar maar gaat voor mij nog, het is rond de 35 gr. Het is de wind die je verslaat, constant windkracht 4 a 5 en dat betekend veel zand. Het zit werkelijk overal. De afgelopen nachten zijn heel koud geweest, te koud. Ik heb dat onderschat en leg zelfs met mijn nooddeken ik mijn slaapzaak. De wind giert door onze tent. De buff is een wonderding, beschermt mijn ogen tegen het zand en help me warm houden. Nu is het rusten, eten en rusten. Morgen een zwaar technische route. Hoop dat ik voldoende herstel. Pfff. Probeer nu maar per dag te denken. Sada had het heel waar, heb ik ingehaald.

1 Comments:

At 10:14 p.m., Anonymous paul said...

ik kijk uit naar morgen ! slaap lekker Marc.

 

Een reactie posten

<< Home