zondag, december 29, 2013

Onwaarschijnlijk, maar toch.








Kwam ik tegen in de duinen. Het enige dat hij steeds zei: "Blokker,  Handgraaf, Blokker, Handgraaf, Handgraaf....". Na veel 55555 en 66666  en soort codetaal in het duinzand

blijkt hij behalve artrose in zijn gewrichten ook artrose in zijn strottenhoofd te hebben en kan hij alleen nog maar dingen zeggen die voor in zijn mond liggen ( bestaat zoiets?).



 

"Vertelde" dat hij met de nodige aanpassingen toch weer probeerde te lopen.
 
O jee, dit bedoelde hij volgens mij niet.
   


En dan die vinger, volgens hem ook artrose( denken jullie wat ik denk?).


Als laatste begreep ik nog zoiets als: "F------ YOU ALL.
Erg verwarrend, haalde 2 talen door elkaar, maar het moest volgens hem "GELUKKIG NIEUWJAAR!" betekenen (denken jullie wat ik denk?).



¡Feliz año nuevo a YOU ALL.

 





1 Comments:

At 2:47 p.m., Anonymous Jack Post said...

Gerard, je bent weer onnavolgbaar. Daarom mis ik je in ieder geval in de VBgroep. Kom dus maar weer gauw terug, want ook bij ons kan je het hardlopen weer voorzichtig uitproberen hoor. Wij zullen je helpen van de wal in de sloot, ook in het nieuwe jaar!
Tot nieuwjaarsochtend.
Jack Post

 

Een reactie posten

<< Home