zondag, september 28, 2014

Tracy ALS Run 50km!

 Het is fantastisch gegaan.
Tijdens de zomer was ik hard aan trainen en mijn vriend met ALS glimlachte en zei zij doet het toch voor me 50 kilometers hardlopen. Tijdens de week van mijn 50e verjaardag was hij overleden. Zij vrouw en dochters zei in de condoleren rij, Tracy ga je nog voor papa lopen? Want dat willen wij wel ! "
Ik zei ik ga nog voor hem lopen en ik kon vandaag zijn aanwezigheid  heel veel voelen. Dit was nog een paar uren pijn en hij heeft 2 jaren met echte pijn geleefd.
Ik heb vandaag 50 kilometer hardgelopen en ik wil de vele lopers en Jos Mulder en Cor Apeldorn allebei geblesseerd van vrijheid blijheid  bedanken voor jullie aanwezigheid. Henk Blokker zei het weer was goed geregeld! Henk Blokker trok me mee ! 




4uur en 45 minuten. Ik ben er super trots op maar ik realiseer me dat dit nooit was gelukt zonder jullie! In totaal heb ik 760 euro opgehaald voor ALS.
Ik heb mijn gezin belooft dat dit was mijn laatste verjaardag loop feest. Ik wil me opgeven om te helpen met andere die zo'n idee wil of zoiets op zetten. Ik ga de organisatie kant op.
Nogmaals zeer bedankt, Tracy