zondag, februari 04, 2007

Vertrouwelijk e-mail onderschept

De e-mail met bijbehorende foto die hieronder is weergegeven, is onlangs onderschept en heeft een nogal vertrouwelijk karakter. Daarom het verzoek om het niet aan anderen te vertellen.


Beste medeloopsters,

Nou, nou jullie willen het niet geloven maar ik ben werkelijk hersteld van alle vermoeidheid de afgelopen weken.
Zie mijn revalidatie op grote hoogte (foto)
Pijn in m'n rug opgelopen van het steeds maar rondkijken of Tracy al in m'n buurt was bij de halve van Egmond, plus het verwerken van al die geestelijke pesterijen van juf P!
Nou het was me een periode hoor!
Hoofdzuster An heeft me de afgelopen dagen een rustkuur in de bergen voorgeschreven en het heeft geholpen!
Ik ben weer helemaal terug de oude.

Zie jullie nog wel eens bij een hardloopwedstrijd of zoiets dergelijks!
Groeten, Leon

1 Comments:

At 12:07 a.m., Blogger Leon said...

Dit ruikt naar de misdaad dames.

Aan Paul: "Ook Gij .....Brutus?"

 

Een reactie posten

<< Home