zondag, november 23, 2008

Van Urk naar Zwolle

Onderweg naar Zwolle op de snelweg was het niet allemaal oké s’morgens. Ik was ruim op tijd weggegaan, 7.30u . Het stond door hagel op veel plaatsen vast.De laatst vertrekkende bus was om 9.45u. Ik was precies om 9.45u in Zwolle en de bus was al weg, maar de organisatie nam me mee,dus niet getreurd. Een andere meneer moest óók in de auto mee met de klok. Ze konden niet zonder de klok beginnen.

De meneer in de auto was op de snelweg geslipt en doorgespind en daar was ik best wat trillerig van. Ik zag dat hij een jas uit Boston aanhad. Ja hoor Boston 2006! Ik liep met mijn pet uit hetzelfde jaar. Ik vertelde hem over mijn tijdwens.

Over de marathon:
Ik liep héérlijk nu, ik moest voor mezelf de Amsterdam -marathon even recht zetten. Ik zou niet wandelen!!! Dat heb ik ook niet gedaan en ik heb er een héél goed gevoel van. Tijd:3:58:47


Die aardige Boston-jas-slipcursus-meneer heeft op me gewacht en hij vroeg: “Jij bent niet Nederlands hè?” Ik zei waarom? Hij vertelde me dat hij Boston kon lopen zonder vooraf zijn tijdslimiet op te geven omdat hij van een ander land kwam? Nou! Ik hou jullie op de hoogte en ik ga misschien van mijn geboortejaar switchen !!
Nu ga ik de komende weken wat andere leuke wedstrijden doen. Kortere!!

Bedankt voor het duimen allemaal. Ik voel me helemaal goed en mocht zelfs bij opa eten.

Groeten,Tracy

1 Comments:

At 3:52 p.m., Blogger rinusrunning said...

Knap gedaan gezien de omstandigheden en Boston is natuurlijk ook prachtige marathon om eens te doen(alleen zal ik wat sneller moeten worden!).
Groet Rinus.
http://rinusrunning.punt.nl/

 

Een reactie posten

<< Home