maandag, september 27, 2010

BEDANKT!




De Paus zegt vaak: “Bedankt voor de bloemen!” Tracy zegt weer: “Zeer bedankt voor de kilometers! !”

Ik ben nu echt 46 jaar en ik heb de 45 afgesloten op een sportief bij mij passende manier. Ik leef vaak in Nederland met een brandende pijn van heimwee.(een verkeerde blik in een winkel kan me heel erg raken, en een misverstand met mijn taal doet ook geen wonderen) Wanneer ik geblesseerd raak (afkloppen) versterkt dit. Lopen is voor mij een manier om mezelf te blijven. In Amerika heb ik een lange hardloopgeschiedenis en iedereen vraagt nog steeds wanneer ik terug ben, “Tracy gaat het goed met lopen?”

Tijdens mijn tocht van drie rondjes, ik hoef trouwens Fort Veldhuis een tijdje niet meer te zien, dacht ik opeens: “Volgens mij gaat het vandaag niet om de kilometers maar om jullie erbij te hebben.” Door jullie houd ik het vol om hier in Nederland ver van mijn ouders, broers en zussen te zijn. Ik heb enorm genoten en kan het niet genoeg zeggen: BEDANKT VOOR DE KILOMETERS en jullie begrip voor me.

Bezoek de DEM-site
De ideeënbrievenbus is open voor mijn 50ste verjaardag

SPECIALE DANK VOOR BART MET ZIJN MUZIEK—GEWELDIG!

1 Comments:

At 11:32 p.m., Blogger rinusrunning said...

Fijn dat het een geslaagde dag was en veel loop plezier.
Oja, je kan nog met de 100km mee over het strand by night!.
Groet Rinus.

 

Een reactie posten

<< Home