zondag, juni 26, 2011

De Hardloop4daagse van Ralph

Hierbij het linkje naar de reportage van de Hardloop4daagse die ik in het Pinksterweekend heb gelopen.

Na 19.18 minuten zie je het resultaat van 60km wedstrijd in een weekend.
Na de eerste 2 etappes stond ik 53 seconde achter in het klassement. Bij de tijdloop van 8,4 km op de 3e dag was ik 1.20 minuut sneller. Hierdoor had ik 27 seconde voorsprong in het klassement. De laatste etappe van 20,4 km hebben we elkaar constant in de gaten gehouden maar in de laatste kilometers ging het licht bij mij uit. Uiteindelijk met 23 seconde achterstand 2e geworden in het klassement.

Groet, Ralph



3 Comments:

At 7:34 a.m., Anonymous Erik said...

Dat ziet er goed kapot uit... Lekker diep gegaan zo te zien :-)

 
At 3:57 p.m., Anonymous Peter Aardenburg said...

Net of je vrijdagavond aan de bar hebt gezeten bij DEM

 
At 11:40 a.m., Anonymous Peter Aardenburg said...

Ook Mieke Welp is te zien op het filmpje,en bij die kan je ook zien dat zo'n 60 km er wel inhakt, en dat het van Ralph toch geen aanstellerij
is!

 

Een reactie posten

<< Home