woensdag, juni 22, 2011

onjuiste tijdmeting

Ik zag tot mijn verbazing dat mij een tijd van 1:11:19 op de 21km Marquetteloop is toebedeeld. Dat is apart dacht ik als je bij 14km bent uitgestapt na een blessure (spierscheuring). Omdat de EHBO bij de finish zat zal ik de mat wel nog een keer geraakt hebben, toen ik door 2 sterke mannen weer richting de ehbo-post werd getild, waardoor de tijdmeting in de war is geraakt vermoed ik. Toch leuk een wereldrecord op de laatste 7km (die ik dus niet gelopen heb), iets van 11 minuut zoveel :-).

Ik had de uitslag al van de site laten halen, maar ik zag het nu weer in De Kennemer staan. Ze denken ook niet zelf na die journalisten...

Nou Ralph, geen paniek hoor, je bent nog steeds met afstand de beste :-)

1 Comments:

At 8:01 a.m., Anonymous Ralph said...

Bert dacht al dat hij een nieuwe topper op de baan had totdat hij de rondetijden maar eens ging bekijken. Bij de krant lezen ze ook echt niet, je stond als tweede met 1.11. Dat is volgens mij nog steeds sneller dan 1.15... Succes met het herstel.

 

Een reactie posten

<< Home