dinsdag, april 26, 2011

De Paaspolderloop


Op 2e paasdag heb ik meegedaan aan de Paaspolderloop, een goed bezette 10 km-wedstrijd door het dorp en de weilanden bij Nieuwe Niedorp.
Bij de start was het al aardig warm. Vanaf het begin ging het al hard voor de premiesprints op 2 en 5 km. Zelf had ik gekozen om een vlak tempo te lopen en na 2 km kwam ik als 15e door. Door de warmte en snelle start kregen veel tegenstanders het erg zwaar, vooral in de weilanden kon ik er veel inhalen. Het laatste stuk door de dorpsstraat liep ik nog wel in op de nummers 3 en 4 maar bijhalen ging niet meer. Evengoed zeer tevreden met de 5e plaats in 35.09 min (verder dan de 8e plaats was ik in eerdere edities niet gekomen).

Groet, Ralph

3 Comments:

At 9:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Ralph,

gefeliciteerd met je 5e plaats.Mooie foto trouwens.

groet henri numan

Misschien volgende keer in VB shirt?

 
At 10:01 a.m., Blogger Erik said...

he Ralph,

op de weg is 3.31 de km al retesnel, maar op zo'n knollenveld!! Knappe prestatie.

Erik

 
At 8:55 p.m., Anonymous peter Aardenburg said...

Wat een reacties Ralpf
Met pasen loop je toch niet in een zwart VB shirt! Toch?

 

Een reactie posten

<< Home