woensdag, juli 04, 2012

Whereabout.

Ja, waar hangt Jan Gaal de laatste tijd toch uit?

Ons 'Whereaboutteam' heeft dan toch een bericht van onze atleet ontvangen.

'Meneer Jan' is op dit moment op trainingstage in de USA.

Hier een berichtje van Jan:
Vanuit een warm Yellowstone park, in Amerika 'n paar foto's van onze vakantie. We waren toen in Buffalo, hebben daar hard gelopen om toch een beetje in training te blijven voor oa de Wijckloop.
Ik kom weliswaar niet zo vaak meer op de training , maar draag Vrijheid-Blijheid een warm hart toe !

Groeten, Jan en Ingeborg



1 Comments:

At 12:49 p.m., Anonymous Anoniem said...

The whereabouts van Jan Gaal zijn prachtig! Ik vlieg naar mijn ouders op 7 augustus ! 10 augustus speelt deze vriend, Hugh van me in New London, Ct van 20uur – 24uur.

http://www.youtube.com/watch?v=Ap2Rs1hVcgQ&feature=related Take me Home ! We can’t wait ! Naiomi en ik zijn heel erg blij om bij mij nichtjes bruiloft aanwezig te zijn 18 augustus. Wij zijn nu onze dans pasjes aan oefenen en aan aftellen!
We’ll keep you posted on our whereabouts, sportieve met een echte glimlach groejtes, Tracy

 

Een reactie posten

<< Home