zondag, januari 13, 2013

Kouwe tenen!

Waarom wens je al je lieve loopmaatjes nou van dat kouwe weer als je weet dat het tegen je zal keren.
Natuurlijk kan je als rechtgeaarde loper "Egmond" niet alleen voor de buis volgen.Dus, op naar de duinen, waar ik al ruim van tevoren aanwezig was om de sfeer te proeven. Was met de fiets gekomen, dus Pien, ik hoefde geen tafeltjes te ontwijken. De linten werden net uitgerold. Precies op tijd dus.
Anderhalf uur stilstaan op een duintop geeft je wel bevroren tenen maar natuurlijk hebben we dat er voor over. Ik had kennelijk wel een mooi plekje want opeens stond er een cameraman van de NOS naast me. Wilde natuurlijk niet een paar foto's van me overnemen. En dan waren jullie er opeens. Ik heb er een paar gezien, ik heb er misschien meer gemist, maar het maakte de kou meer dan goed. Ik was bij Henk net te laat en het werd een foto van zijn achterhoofd, maar omdat ik daar al té lang naar kijk......









Ik ken op dit moment de uitslagen nog niet maar volgens mij hebben jullie alles gegeven. Super.

5 Comments:

At 8:21 p.m., Anonymous Pien said...

Zo leuk dat je er stond , volgende keer gaan we weer tafeltjes raken, was zo leuk! Het lopen ging lekker hoor. Tijden van weleer haal ik nog niet, maar de lol die we hebben gehad maakt ALLES weer goed hoor.

Bedankt voor je support en de leuke foto's
Pien

 
At 3:39 p.m., Blogger Paul said...

leuk verhaal Gerard en mooie foto's. Misschien is die kou juist wel goed voor je grote teen. Scheelt weer 75 euries aan fysio. De rontgenfoto's zijn al gratis toch ?

maar even serieus: volgend jaar lopen we zelf weer mee. Veel beter.

 
At 7:26 p.m., Blogger gerard klaase said...

Heeft die dokter Bernard van jou geen beroepsgeheim?
Volgend jaar: veel beter. Verheug me er nu al op.

 
At 10:41 a.m., Anonymous Anoniem said...

Heerlijk die twee bekvechtende mannen! Laten we bij het trainen nog even genieten van de RUST, haha, voor we het weten lopen die twee meiden weer voorin de hele boel op te stoken en is het gedaan met de zondagsrust!

 
At 3:40 p.m., Blogger gerard klaase said...

???????????

 

Een reactie posten

<< Home