zaterdag, mei 04, 2013

Berichten van Dik en Pien

Training hervat!


Allerbeste loopmaatjes,

Graag wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor de enorme steun die ik van jullie heb ervaren in de periode van herstel na mijn operatie. Het hakte er even stevig in, zowel fysiek als mentaal. Het fysieke is gauw vergeten en mentaal gaat het zoveel sneller en beter met al dat medeleven en die aanmoedigingen, juist van jullie sportmensen++. Het brengt je in de positieve flow van doorgaan, willen presteren en niet omkijken.

Dit weekend heb ik heel voorzichtig en heel kort even geprobeerd om een stukje te hollen en het smaakt naar meer! Zodra dit verantwoord mogelijk is hoop ik weer ergens achteraan bij de groep te komen aansluiten. Je hebt geen idee hoe ik daar naar uitkijk!

Nogmaals hartelijk bedankt en tot gauw, Dik

p.s. Old Heemskerk is een heerlijk kaasje (Pien weet waar je het kunt kopen).



Van Pien het volgende :   Even een kleine up-date voor we op vakantie gaan. Van de week nog een bezoek aan de internist (tevens osteoporose-expert en sporter) en aan de reumatoloog (heeft niets met sport:-) ). Gisteravond naar Heliomare naar een drukpuntendeskundige en daar op blote voeten en op hardloopschoenen over een plaat gelopen en voetafdrukken gemaakt. De drukpunten-deskundige Bas  laat zooltjes maken, heeft mijn voetafwikkeling gefilmd en doorgenomen. Hij was erg positief en denkt dat ik met de juiste aanpassing in mijn schoenen en natuurlijk ook wel rust die irritatie weg kan krijgen.  Ik was al op de fiets heen gegaan, om toch weer te bewegen.

Nu twee weken alleen motorrijden en weinig hardlopen (kunnen mijn hielen rusten) wel schoenen om te wandelen mee. Dan een paar weken fietsen en natuurlijk zwemmen...en als het goed is liggen er zooltjes als we van vakantie terugkomen....

Nou, weer helemaal op de hoogte,  iedereen in de VB de groeten van een optimistische Pien





1 Comments:

At 11:33 a.m., Anonymous Peter Aardenburg said...

Straks allebij gewoon weer aan het hardlopen.
Misschien wat minder hard, maar dat is gewoon even accepteren,als jullie maar blijven genieten, dat doe ik ook!

 

Een reactie posten

<< Home