maandag, oktober 30, 2006

ETTENLEURSTELLING

Afgelopen zondag vroeg werd ik opgehaald door Henk. Mooi weer, weinig wind,en een goede temperatuur. Alle ingredieenten, om een goede marathon te lopen. Menno zou op eigen gelegenheid komen, en mij in ieder geval 20 km hazen. Wat wil je nog meer.
In Etten-leur aangekomen , rustig een kop koffie en gaan omkleden voor de marathon. Om half 12 de start, en weg zijn wij. De eerste km gaan goed en wij komen door in 23.45 op de eerste vijf km, toch voelt het al niet lekker, en jullie raden het al Peter heeft het echt niet gehaald.
Op 19 km zeg ik tegen Menno dat ik de doorkomst niet ga halen. Hij zegt rustig even tempo terug en je hersteld nog wel, terwijl hij achterom kijkt, en mijn gezicht ziet weet hij het ook wel, het is gewoon einde verhaal.
Na het uitstappen, even een moment voor jezelf, balen, balen en nog eens balen. Waarom het zo moest zijn is gissen, en daar moet je niet te lang bij stil blijven staan.
Wel is het zeker dat het aan de hulp niet heeft gelegen Henk en Menno, en Thea bedankt.

Peter Aardenburg

P.S.
Misschien een idee om volgend jaar met een grote groep de Marathon te doen , want org. en parcours was geweldig.