woensdag, juli 01, 2009

De verjaardag van Siem

Beste lopers van 'Vrijheid Blijheid',



Onze kamer staat nu vol met bloemen en op tafel liggen allerhande cadeaus.

Flessen wijn, waardebonnen voor alles en nog wat, boeken met loopverhalen en ga zo maar door.

De bijna vier- jarige Eveline Krom had een prachtige tekening gemaakt van wedstrijden op de atletiekbaan.

Haar ouders, Judith en Adrie, kennen we van de dinsdagavond training en die tekening kreeg ik van haar.
Kortom, alles overdonderde ons enorm, en het is nauwelijks onder woorden te brengen wat het bij Ina en mij teweeg heeft gebracht.

Als 'vrijheid Blijheidgroep' hebben ook jullie ons een geweldige middag gegeven, om nooit meer te vergeten.

Ook namens Ina, BEDANKT!

Siem.
Verjaardag van Siem

2 Comments:

At 9:11 p.m., Blogger Leon said...

Siem,

Helaas kon ik niet aanwezig zijn op je feest. Je kunt je nou eenmaal niet spitsen.
Langs deze weg toch: ‘Hartelijk gefeliciteerd’ jongen.

Al kan ik beter zeggen: ‘kwajongen’.

Siem, het geeft me altijd een speciaal gevoel als je met ons op de baan loopt op dinsdagavond.
Zelf ben ik nog maar een ‘broekie’ van 58, maar welke man van mijn leeftijd kan zeggen dat hij met een atleet traint die de leeftijd heeft van zijn vader?

Respect Siem, alom respect hebben we bij DEM en VB voor je om op zo’n manier met je sport om te blijven gaan.

Ikzelf heb alvast jouw verjaardagsfeest op 28 juni 2019 in mijn agenda geplaatst voor je 90 ste verjaardag want ik verwacht dat jij dan nog steeds met ons meeloopt Siem.

 
At 6:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Beste Siem,

natuurlijk zijn wij, lopers in de regio en met name Vrijheid Blijheid met zo'n "loop-icoon" in ons midden.Daarom hebben wij jou ook op je feest met volle bort toegezongen.
Zoals ik ook aan je vriendin al zei, laat Siem lekker bij DEM komen zwemmen, dan gaan z'n getrainde ledematen nog vèèèl langer mee.Tot ziens,
groeten Bart Numan,triathlonner/VB

 

Een reactie posten

<< Home