dinsdag, april 21, 2009

Boston ziet Tracy weer volgend jaar

Hallo lopers van VB,

Ik heb heel lekker gelopen en heel sterk voor mijn doen. Niet één stap gewandeld. 3.59.10 en misschien nog sneller.

Ik heb een hele mooie medaille en ik mag terugkomen omdat ik onder 4uur heb gelopen!

Groeten van Tracy en zoon Calvin

Ps. Redsox 12 -1 gewonnen!

Een tweede update van Tracy:
Ik heb me wel weer gekwalificeerd voor Boston maar denk niet dat ik een sponsor vind om dit nog een keer mee te maken. "Under the 4 is the way to go out in style in Boston". Hieronder op de foto zit wat brood in!! We gaan ons nu concenteren op
Leiden en 30 augustus : 45 kilometer feest.

Liefs,Tracy

Derde update:

Bij de start van de marathon was het héél koud.
Iedereen was aan het bewegen om warm te blijven en ik stond met een jasje
van Mirjam.Zij had het speciaal aan mij gegeven voor dat geval dat. -LIFE SAVER-
De muziek die speelde was van Neil Young!! " long may you run......."
Only in Boston!
Bill Rodgers was er ook. Een toploper in ‘70 en ‘80er jaren die 21 keer
de Boston heeft gelopen en misschien wel 13 keer heeft gewonnen. Hij liep weer dit
jaar en is 60 jaar. Maakt niet uit : ik was sneller.

Helaas was gisteren ‘ Ball Game’ uitgeregend, jammer.
Wel de sfeer geproefd omdat wij uren stonden te wachten in het stadion.
Mijn zus komt ons zo halen uit Boston en dan op naar Connecticut waar mijn
familie en fans op ons wachten.

2 Comments:

At 11:09 p.m., Blogger Paul said...

Hoi Tracy,

Dat heb je goed gedaan! En dat je weer terug mag komen is helemaal geweldig. Gefeliciteerd!!

 
At 8:53 p.m., Blogger rinusrunning said...

Gefeliciteerd en knap gedaan hoor.
Groet Rinus.
www.rinusrunnimng.punt.nl

 

Een reactie posten

<< Home