donderdag, april 09, 2009

Jordin met opa

Hallo hardlopers van VB,

Bij deze wilde ik me voorstellen op schoot bij opa Sjerry, hij geeft mij voor het eerst mijn flesje en dat ging heel goed. Opa vertelde dat zijn hardloopmaatjes zo meegeleefd hadden toen ik op 6 februari 2008 in het MCA ter wereld kwam.



Het was wel een hele moeilijke start geweest en voor mijn moeder was het ook niet makkelijk. Ja, dat Hellp-syndroom dat heeft nogal wat teweeg gebracht maar gelukkig gaat het nu goed met me, ik groei als kool maar ik vind het nog wel lastig om door te slapen. Daar worden mijn mama en papa wel een beetje slaperig van maar goed, ze moeten wat voor me over hebben. Mama heeft nog wel even tijd nodig om te herstellen maar ook dat gaat wel goed komen, daar hebben we alle vertrouwen in.

Ik sta op de foto bij opa op schoot en toen was ik zo'n 2 weken oud en op de foto hieronder ben ik bijna 2 maanden oud.


Groetjes ook namens mijn mama en opa Sjerry,

Jordin