donderdag, februari 24, 2011

Opsporing verzocht

Vermist.

Er is er een probleem ontstaan bij de trainingen in de duinen van de VB loopgroep.

Sinds jaar en dag worden de hardloopsessies trouw door onze atleten afgelegd. De trainer laat ons door het duin verschillende routes afleggen. En dat is niet altijd even makkelijk, omdat we soms wel eens wat ruimtelijke oriëntatie missen en daardoor een verkeerde afslag nemen.

Nu was dat kort geleden geen moeilijkheid omdat we vooraan in de groep een man hadden lopen, die voor ons altijd de juiste weg wist te vinden. Een echt padvinderstype! Zo één die waarschijnlijk in zijn jeugd tijdens de lessen bij de akela altijd goed oplette naar wat ze allemaal uit te leggen had.
Kortom, hij kan voor in de groep niet gemist worden!

We zijn op zoek naar deze persoon.
Kunt u ons helpen?

Signalement:

(op)leeftijd: ja
kleding : onberispelijk
post….uur : sportief
ras/ soort: Velsen-noords
ogen: olijk
gezicht: ondeugend

4 Comments:

At 11:30 a.m., Anonymous Peter Aardenburg said...

Volgens mij is hij kort geleden gesignaleerd, als leider van een groep mensen, in een centrum aan de Laan der Nederlanden, waar ze mensen opvangen, die niet goed op het rechte (lees goede) pad blijven.

 
At 12:08 p.m., Anonymous jack post said...

Hallo hardloopvrienden en in inmiddels ook steeds meer vriendinnen, heb ik gehoord (wat kan 't leven toch mooi zijn!).
Na dit berichtje ben ik even op zoek gegaan in de systemen en wat bleek; hij woont nog steeds in Velsen Noord. De wijkagent is recentelijk nog bij hem langsgeweest, omdat hij tot laat in de avond herrie maakt, door de straat scheurt met zijn auto en de buurt om het minste of geringste loop af te zeiken. Volgens de wijkagent moet hij zijn (overtollige) energie toch maar weer anders gaan gebruiken en hij heeft hem geadviseerd om - zodra 't kan - weer een sportieve uitlaatklep te zoeken. Hij heeft toegezegd daaraan mee te zullen werken en op zoek te gaan naar een leuke loopgroep, dus wie weet sluit hij binnenkort weer bij jullie aan.
Al met al een zeer vervelende en pijnlijke blessure aan mijn hiel. Betreft een slijmbeursonsteking. Sinds het afgelopen weekend merk ik dat de genezing is ingezet!
Ik durf zelfs weer aan een klein stukje hardlopen te denken!
Kortom, ik hoop snel weer onder jullie te zijn, om jullie de juiste weg te wijzen, want ik wil absoluut niet dat ook maar één van jullie ontspoort.
Jack P.

 
At 12:58 p.m., Anonymous Melissa Post said...

Hier volgt een waarschuwing:

De hierboven beschreven persoon dient met zeer veel voorzichtigheid te worden benaderd. Omdat Jack P. zijn hele ziel en zaligheid in het hardlopen stopt en het hardlopen, zoals jullie allemaal weten, momenteel op een zeer laag pitje staat, is zijn humeur soms ongeëvenaard slecht.

Benader de persoon in dit geval met aardige woorden, een zak Engelse drop en misschien een knuffel (als u in de buurt durft te komen). In dat geval heeft u de grootste kans van slagen. Vooral die zak Engelse drop doet 'm uiteraard...

Veel succes ;-)

 
At 2:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hé Melissa, Met een knuffel bedoel je toch zeker wel een beertje? We zullen kijken of we uit de pot wat voor hem kunnen aanschaffen! Nu ik net mijn scriptie heb afgerond over Spaanse detectives, zal ik gaan kijken of ik me kan gaan focussen op het opsporen van bovengenoemd personage! Als we hem weer in ons midden hebben zullen we zorgen dat zijn humeur nooit meer dit dieptepunt haalt! Sterkte tot die tijd met hem als je hem ziet! Anoniempje, Pien

 

Een reactie posten

<< Home