zondag, augustus 16, 2009

Feestje gaat niet door.

Beste hardlopers,

Helaas kan mijn verjaardagsfeest niet gehouden worden op dit moment. De route stond al vast,de muziek na afloop óók, maar mijn benen werken niet mee.

De opbouw na 6 weken blesseerd te zijn blijkt wat heftiger te zijn dan verwacht. (zeker de leeftijd, ha ha)

2 September word ik 45 dat blijf ik een héél jaar maar voordat ik 46 word, wordt dit gevierd met eerst de afstand 45km en daarna muziek van leden van Vrijheid Blijheid in de DEM-kantine. Jammer maar wij moeten wachten op dat feest!

Groetjes, Tracy

Hieronder een foto van enkele jaren geleden toen alles nog soepeltjes liep.

1 Comments:

At 11:02 p.m., Blogger rinusrunning said...

Alvast gefeliciteerd en een mooie leeftijd.
Groet Rinus.
www.rinusrunning.nl

 

Een reactie posten

<< Home